Het Wasborddieet voor vrouwen!













EEN PLATTE BUIK IN ZES WEKEN

Hét totaalplan voor een fit en gezond lijf

Nu ook het Wasborddieet voor vrouwen!

Het wasborddieet. Dat is toch voor mannen? Klopt, maar niet helemaal. Ook jij kunt er je voordeel mee doen. Lekker eten, méér eten zelfs en toch afvallen.


Wasborddieet of buikspierenplan?

Laten we eerst de naam veranderen want een wasbord... dat is nou niet bepaald wat we willen. Wat we wel willen, zijn sterke buikspieren, een platte buik en een goed gewicht. Oké, ‘buikspierenplan’ dan? Lijkt ons prima: het ‘Abs Diet’ van de hoofdredacteur van de Amerikaanse Men’s Health David Zinczenko is namelijk veel meer dan een dieet: het is een gecombineerd voeding- en trainingsplan waarmee je in een mum van tijd je zwembandje omzet in een aantrekkelijke, platte buik.

Thema's die voor vouwen belangrijk zijn

Wees gerust, je hoeft jezelf niet als een topmodel uit te hongeren of uren achtereen te zweten op een loopband. Dat zou juist wel eens de reden kunnen zijn waarom je zo weinig afvalt. Met zo’n strak regime is het immers wel erg moeilijk om niet te zondigen. Zeg eens eerlijk: hoe vaak verdwijnt jouw hand in die koektrommel?

Duizenden mensen hadden al baat bij het unieke Wasborddieet van David Zinczenko dat diëten combineert met work-outs. Nu is er een Wasborddieet-programma speciaal voor vrouwen! Zinczenko pakt alle thema's aan die voor vouwen belangrijk zijn: slanke benen, work-outs voor moeders en de invloed van hormonen. Ook heeft hij een trainingsprogramma ontworpen voor na de bevalling. Het Wasborddieet voor vrouwen staat vol realistische en praktische adviezen en is op een heldere, vlotte en vaak humoristische manier geschreven. Dit boek biedt je een programma dat je gemakkelijk in je dagelijks leven in kunt passen.

Eerst soepele spieren

Het uitgangspunt is nu eens niet zoveel mogelijk calorieën te verbranden maar soepele spieren te vormen, waardoor het vetverbrandingsproces veel sneller zal gaan. Je zult zien dat je dankzij dit makkelijk vol te houden ‘plan’ er nog vóór de zomer strakker en gezonder uitziet en vol energie zit.

De basis

Vrijwel alle vrouwen die lijnen, focussen op het vet rond het middel. Logisch, want een platte buik maakt je een stuk aantrekkelijker. Maar besef dat het elimineren van zo’n eventueel ‘abdominaal vetgordijn’ je vooral ook een stuk gezonder maakt en mogelijk je leven verlengt. Studie na studie toont aan dat vetopslag in de buikholte ook bij vrouwen een betrouwbare voorbode is van naderend onheil. Dit vet is, in tegenstelling tot het onderhuids vet dat je kunt ‘beetpakken’ (zoals de lovehandles), extreem bioactief. Het pompt stofjes in de bloedbaan die het lichaam minder gevoelig maken voor het bloedsuikerregulerende hormoon insuline. En dat draagt weer bij aan het ontstaan van kanker, hartproblemen en diabetes.

Het boek reikt je een paar trucs aan om deze tijdbom onschadelijk te maken. De belangrijkste boodschap: dit is géén uitsluitingdieet. Wat telt is wat je wél in je mond stopt. Het is ook beslist géén hongerdieet. We adviseren je om zes keer per dag te eten. Daar hebben we een stevige wetenschappelijke onderbouwing voor. Als je maar drie keer per dag eet, word je onvermijdelijk geplaagd door onweerstaanbare hongeraanvallen, waardoor je uiteindelijk méér calorieën tot je neemt. Eten maakt niet dik, uitgehongerd de koelkast plunderen wel.

BESTEL HET NU

Bestel het Wasbord Dieet zonder risico bij BOL.com.